ponedjeljak, 9. srpnja 2012.

Summer jewelry

Ljeto je poznato po svojoj bogatoj paleti boja i nijansi, kako u prirodi, tako i u našim ormarima.
Meni su najdraže boje ljeti žuta, narančasta i tirkizna.
Obožavam nositi nakit od drvenih perlica jer to daje moderno-rustikalni izgled ležernom ljetnom looku sa preplanulom puti:)
Ovdje su moji ljetni komadi nakita od drvenih perlica koje su ručno bojane.

Summer brings us all kinds of colors and shades in nature and in our  wardrobe.
My favorite summer colors are yellow, orange and turquoise.
I love to wear wooden beads jewelry because it gives a unique modern-rustic look to my casual summer-tanned appearance :)
This is my summer jewelry made of wooden beads that are colored by hand.





Stavila sam još i fotografije naušnica koje su odlične za ljeto zbog svojih jarkih boja i trake za kosu koju sam nedavno napravila i koja u kosi izgleda kao pravi mali damski šeširić:)
I put some photos of earrings that I find IN for the summer because of the bright color trend and here is a photo of a headband that I made the other day which looks like a true lady's hat when wearing:)
Ukoliko ste zainteresirani za nešto od mog nakita, slobodno mi se obratite:)
If you're interested in some of my jewelry, please contact me:)


Nema komentara:

Objavi komentar